Merj kilógni a sorból!

"Rajtam nem fog úgysem fék"

2018. november 02. 17:07 - jinjang95

Gondoltál már arra, merre tart éppen az életed? Nagyon nehéz olykor döntéseket hozni, változásokat elfogadni. Persze, ez emberfüggő, de valamennyire mindenkit megvisel. Optimista embernek tartom magam és mindig próbálok alkalmazkodni az éppen aktuális dolgokhoz, de van, hogy nem sikerül és szétesek.

Ilyenkor jól esik írni, jól esik kiadni magamból az érzéseimet. Olyan sok változás történt már  gyerekkoromban is. Talán innen ered. Ma 22 éves fejjel jutottam el oda, hogy jöjjön, aminek jönnie kell. Nem érdekel, mennyire nehéz, mennyire utálom,mennyire félek, mert meg tudom csinálni. Az élet csak olyat sodor eléd, amivel meg tudsz birkózni, de csak akkor érkezik meg, ha hagyod. Olyan furcsa, mintha nem is én lennék. Nemrég még nagyon esetlennek éreztem magam. Ám minden rosszban van valami jó. Ha nem jutottam volna gödörbe, most nem lennék ilyen pozitív. :) 

Szoktál meditálni? Az önmegismerés, önmegvalósítás fantasztikus kezdete. Soha nem gondoltam volna. Az utóbbi év lelkileg elég megterhelő volt nekem és szerettem volna egy olyan elfoglaltságot találni, amit elsajátíthatok, ami csak az enyém és rólam szól. Olvasgattam róla és YouTube videókat néztem egy ideig, aztán arra gondoltam, ha másoknak megy, nekem miért ne menne? Amikor otthon vagy és úgy érzed, nem vagy összhangban saját magaddal és a világgal, próbáld ki, ígérem, nem fogsz csalódni. Nekem sokat segített, nagyon sokat! 

Persze, aki ezzel komolyabban foglalkozik, nem elég pár videó és blogbejegyzés. Ez tanulható akár tanfolyamokon keresztül is. Ellazít, megnyugtat akkor, amikor végképp nem találod a kiutat a gödörből. A belső hangodra tudsz figyelni és ez az, ami igazán számít! Az érzéseink megélése, önmagunk megvalósítása! Ne érdekeljen, mit gondolnak mások! Ha te egész nap hétvégén pizsamában érzed jól magad, csináld! 

Egy életünk van! Éljük úgy, ahogy mi szeretnénk és ne úgy, ahogy mások elvárják tőlünk! Ha úgy érzed, nem vagy jó helyen és váltanod kell, tudd, hogy annál valami sokkal jobb vár rád! Emberek, akik önmagadért szeretnek, hely, ahol a legboldogabb leszel és érzelmek, amiket még soha nem éreztél. UGYE, MEGÉRNÉ? 

Legyen szép napod! :) 

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: motivation

A bejegyzés trackback címe:

https://jinjang95.blog.hu/api/trackback/id/tr5214334853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása