Merj kilógni a sorból!

#HomeMas

2018. december 18. 18:30 - jinjang95

Sziasztok! :) 

Zöld fenyő, giccses girlandok, gombdíszek, holdfényű égősörök. Mindenki szereti az ünnepeket! Ilyenkor fejezzük ki egymás iránt érzett szeretetünket. Sok-sok ünnepünk egyik legnagyobbika, a KARÁCSONY! 

Imádom! Egyszerűen imádom! Ilyenkor a mindennapi szeretetenergiáink megsokszorozódnak és még jobban, még erősebben kifejezzük mások iránti szeretetünket. Persze a hétköznapokban se feledkezzünk meg ezekről a dolgokról, de nagyon örülök neki, hogy van egy ÜNNEPÜNK, mely kifejezi mindezt a csodát. 

Te hogyan készülsz a karácsonyra? 

Nagyon kíváncsi vagyok, ki mit mond, igazi vagy műfenyő? 

 

Én az eredetiség, az illatok, az igazi fenyő híve vagyok. Nincs is jobb, mint 2 héten keresztül zöld fenyő illatra ébredni és meginni a reggeli kávét. Megértem azokat az embereket is, akik a műfenyő mellett teszik le a voksukat, hiszen praktikusabb, olcsóbb és még esztétikusabb is, mondhatnám, #instagramstyle. De én valamiért mégis az első híve vagyok. Ha görbe a fenyőfám, az is az enyém és én úgy szeretem. 

A világon a legeslegfontosabb fogalom maga a család. Azok az emberek, akik körülvesznek minket nap mint nap, szeretnek és támogatnak bennünket, minden egyes kis lépésünknél ott állnak mögöttünk és fogják a kezünket. Köszönjük ezt meg nekik minden egyes nap! Nagyon fontosnak tartom, hiszen kire számíthatunk a legjobban, ha nem a családunkra?

Ez a bejegyzés egy picit hosszabb lesz, mint gondoltam. Egy kis bevezető után most jöjjenek a szuper karácsonyi ajándékötletek! :) 

1. Angyalka

Mindenkinek szüksége van egy talizmánra! Egy szerencsehozó medálra, egy karkötőre, egy őrangyalra, aki vigyáz ránk nap mint nap. Én például egy olyan kis angyalt használok, amely minden egyetemi vizsgámnál velem van és segít nekem! :) Egy kis csokival becsomagolva szerintem tökéletes ajándék lehet! 

47684821_1917816878265495_663122343249313792_o_1.jpg

 

 

2. Ajándékozz állatkát! 

Lehet, hogy magamból indulok ki- persze, én brutális macskafanatizmussal rendelkezem-, de szerintem bárki számára tökéletes ajándék egy kis élőlény. Aki egyedül él, többé nem érzi úgy, hogy magányos, és hát lássuk be, egy kisállat egyenlő egy nagy szeretetcsomaggal! :) 

11112884_814824255231435_1976690593755374056_n_1.jpg

3. Legyen egy élmény! 

 A pillanatok megélése számomra nagyon fontos! Minden egyes pillanat, amit tiszta szívből átérzel, táplál téged és úgy érzed, hogy igazán élsz. Minél több dolgot látunk a világból, annál bölcsebbek és boldogabbak leszünk! :) Én és az édesanyám például most voltunk egy egynapos kiránduláson Bécsben. Fantasztikus kaland, és közben közelebb kerülsz ahhoz, akivel nekivágsz. :) 

48362646_1930836493630200_6498148943182954496_n_1.jpg

Remélem tudtam segíteni a karácsony előtti utolsó napokban azoknak, akik még nem találták meg a megfelelő ajándékot szeretteik számára. Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek! :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jinjang95.blog.hu/api/trackback/id/tr2314433122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása