Merj kilógni a sorból!

Legjobb sminklemosó EVER!

2019. január 05. 12:48 - jinjang95

Sziasztok! :) 

A mai blogbejegyzésben a nőiesség fog dominálni. Mindenki szeretné megtalálni a magának legmegfelelőbb kozmetikumokat a szépségápolás terén. Ma megmutatom nektek azokat a termékeket, melyeket a mindennapok során használok. 

Nagyon fontosnak tartom a nap végén letisztítani arcbőrünket, hiszen fürdés alatt a testünk megtisztul, de ettől függetlenül ne hanyagoljunk el más területeket sem! Az arcbőrünk ugyanolyan érzékeny, mint bármely más testrészünk, ezért ugyanúgy odafigyelésre vágyik. Az én bőrtípusom zsíros/kombinált. Az arcbőröm télen elég száraz, ám a T-zóna ( homlok-orr-száj körül-áll) meglehetősen zsíros. Éppen ezért olyan termékek után kutattam, amelyek segítenek az  arcbőröm zsíros állagának egyensúlytartásában, illetve az esetleges pattanások eltüntetésében. 

Sok drogériás terméket használtam, de sajnos azt tapasztaltam, hogy nagyon sok típusú termék tartalmaz alkoholt,parfümöt vagy hasonló káros anyagokat, amelyek ártalmasak a bőrünkre. Mindenképpen érdemes elolvasni az összetevőket vásárlás előtt! 

Arra gondoltam, a gyógyszertárban érdeklődök, hiszen az alkalmazottak biztosan szívesen segítenek, és ajánlanak az én arcbőrömhöz való termékeket. Nagyon fontos, hogy mielőtt eszeveszett vásárlásba kezdesz, teszteld le, milyen típusú az arcbőröd! Hiszen szárazabb bőrre nem kenhetünk zsírosodásra hajlamos bőrtípusra való éjszakai arckrémet. Ezt  megteheted bőrgyógyásznál, kozmetikusnál, a Douglas parfümériákban, vagy akár az interneten elért teszteket is kitöltheted.

Ha sikerült beazonosítanod az arcbőröd típusát, ajánlom a La Roche Posay márka termékcsaládjait. Ha zsírosodással és néha pattanásokkal küzdesz, amelyek után a hegek nagyon lassan gyógyulnak, itt a helyed! Maximális 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz. Csak gyógyszertárakban ,vagy a mára online webshopjában szerezheted be a termékeket. Én egy olyan csomagot használok, amely tartalmaz egy db arctisztítót és 1 db arckrémet. A csomag neve: Effaclar Dou+. Hosszú távon nekem abszolút beváltak ezek a termékek! Igaz, hogy az eredmény hosszútávon látható, de megéri, mert az arctisztító tökéletesen letisztítja az arcbőrt, az arckrém pedig az éjszakai pihenésért, regenerálódásért és a pattanások, hegek elhalványításáért, majd eltüntetéséért felel. A csomag minden hónapban akciós, együtt a 2 db termék összesen 6000 ft körül szokott lenni. Azt hiszem megéri, mert az arckrém csak önmagában 4500 ft körül mozog jelenleg. 

49472252_2039480056343467_8115764322711371776_n.jpg

Minden este a Garnier micellás vizét használom  sminklemosásra. Először a rózsaszín változatot próbáltam ki, amely érzékeny bőrre való,  de valamilyen indíttatásból pár hete megvásároltam a zöld színűt, amely érzékeny/kombinált bőrre alkalmas. Azt kell mondjam, egyszerűen fantasztikus!! Én még sosem találkoztam hozzá hasonló smink és arclemosóval! Vizes állagának köszönhetően nagyon könnyed textúrája van, nem csípi a szememet és a legmakacsabb sminket is eltávolítja!A termék használata után az arctisztítóval átmegyek az arcomon, lemosom, majd jöhet a hidratálókrém. 22 évesen azt hiszem ennél több termékre nincs szükségem. Bár valljuk be, néha mindenkinek jólesik egy kis kényeztetés, például egy arcpakolás. 

49533954_347338302513201_8016930970542276608_n.jpg

 

Remélem tudtam segíteni a zsírosodásra hajlamos arcbőrű embereknek, nyugodtan jelezzétek kommentben, ha ti is ugyanezt a termékcsaládot használjátok, nagyon kíváncsi vagyok. 

Legyen szép estétek! :) 

Szólj hozzá!
Címkék: girlpower

A bejegyzés trackback címe:

https://jinjang95.blog.hu/api/trackback/id/tr4414501822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása